معرفی شرکت انگاره

شرکت سنجش بنیادین انگاره در سال 1393 با تجربه ای بالغ بر ده سال در حوزه تحقیقات بازار، مشاوره بازاریابی، برندسازی، دیجیتال مارکتینگ و … با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تمرکز بر روشهای معتبر و آزمون شده تاسیس گردید. همواره دیدگاهمان در انجام پروژه های محوله درک کامل شرایط موجود بازار و پاسخ به نیاز مشتریان بوده و برآنیم تا شرکت ها، موسسات و افراد را برای رسیدن به اهداف مورد نظر ایشان همراهی نماییم. ما به پشتوانه ای از نیروهای نخبه و جوان، آموزش دیده و در عین حال با تجربه، علاوه بر طرح ریزی صحیح و اجرای با کیفیت بخش عملیاتی پروژه ها، عمیق ترین و دقیق ترین گزارشات را نیز به مشتریان خود ارائه خواهیم نمود.

طراحی و اجرایی کردن پروژه های تحقیقات بازار در صنایع خودرو سازی، غذایی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و … بخشی از حوزه فعالیت انگاره را تاکنون شامل می شود. همچنین با گسترده شدن رقابت و فعالیت در بستر وب و فضای مجازی کسب و کارها، خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز با بهره گیری از ابزار تحقیقات در گزینش مناسب ترین روش و کمپین اجرایی،  به شرکای تجاری انگاره ارائه می گردد.